خدا و دیوانه اش
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 

                  

 

 راه می روم 

 

 

        خیابان ها شلوغ اند

 

 

 مردم را نگاه میکنم 

 

 

                     خنده ام می گیرد

 

                                      دیگر فقط دیوانه و خدایش می خندند

                                                                                   دیوانه عصیانگر

                                                      (این پست ثابت است)



نظرات شما عزیزان:

adib)ئه دیب ( ادیب) >سه روک ئه دیب
ساعت14:34---13 آبان 1390
دیونه زیاده جدی نگیر منم یکیش!


ادیب
ساعت15:05---9 خرداد 1390
سلام
من اینجیم
هنوز همای گوش میدی ...
فعلا خدا حافظ


طرفی
ساعت22:43---1 ارديبهشت 1390
سلام
این مطلب هم مثل بقیه مطالبت زیباست
متشکرم که یادم کردی
تو زمانی که من خودمم را هم از یاد بردم


adib
ساعت12:05---28 فروردين 1390
sسلام اومدم یادی از دوستای قدیم بکنم اول اومدم سراغ شما.
حالت خوفه؟
هنوزم مثل همیشه توپ می نویسی.
تو بلاگفا نمیشه لوکس بلاگ رو لینک کرد شرمنده.
بای تا های


ارغنون
ساعت12:32---23 مهر 1389
سلام
خدا رو شکر که کسی مونده که توی این شلوغی و هر کی به هر کی ...... نگاهش به زمین یا آسمان یا دوردست یا درونش نیست و نگاهی هم به مردم می اندازه
و باز هم صد هزار مرتبه خدا رو شکر که با وجود دیدن ..... توان خنده دارد .... هرچند دیوانه ...... خدا هم گریان است .
خیلی خیلی قشنگ بود . آفرین


niloofar
ساعت11:54---23 مهر 1389
mamnon ke be webam omadi bazam bia khoshhal misham. webe zibai dari

مهرداد اشک9
ساعت23:54---22 مهر 1389
سلام..خیلی خوب نوشته بودید...

پستهای قبلیتون رو خوندم و باید فقط بگم که موافقم و تشککر کنم از نوشته هاتون..

یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 22 مهر 1398برچسب:, :: 18:51 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 68000
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge